Zorgconcept

Het Zorgconcept is een telefooncentraleoplossing voor de zorgsector: ziekenhuizen, verzorgings- en verpleeghuizen, thuiszorg, front- en backoffice zorgtelefonie en huisartsenposten.

Wat biedt u het Zorgconcept:

  • Betrouwbare redundante VoIP telefonieoplossingen tot 15.000 gebruikers als gecentraliseerd concept voor al uw locaties;
  • Een uitgebreide keuze in goed gedocumenteerde gebruiksvriendelijke IP-toestellen, IP-DECT/Wi-Fi/GSM handsets en voice/data-terminals;
  • Een migratiemodelbegeleiding tot één gecentraliseerd en beheersbaar IP-communicatieplatform, waarbij er bovendien gebruik kan worden gemaakt van aanwezige systemen, welke volgens een convergentie model van oude technieken zoals ESPA, analoog en ISDN kan worden gemigreerd, in tijd, naar de volledige IP-omgeving;
  • Gecentraliseerd Klantcontactcenter (ACD afsprakenlijn) met Computer Telefonie Integratie CTI van elektronisch patiëntendossier en/of overige databases;
  • Presencemanagement (persoonlijke status) al dan niet geïntegreerd met agendafunctie (Exchange / OCS intergratie);
  • Intra- en extramurale IP-zorgdomoticaoplossingen als: draadloze persoonsalarmering, halssnoer/polsband drukknoppen, trekkoorden en (beeld) telefonie/intercom oproepen;
  • Zusteroproepmessaging met scenarioafhandeling over vaste VoIP-telefonie en/of IP-DECT, WIFI, GSM, UMTS draadloze communicatiehandsets met berichtensignalering op het display;
  • Zorgalarmeringsystemen ten behoeve van persoonsbeveiliging, dwaaldetectie en positiebepaling, personenzoeksystemen voor gebruikers als zusterposten, BHV en brandweer met signaleringsmogelijkheid paging over IP-DECT + WIFI;
  • Componeren en advies over IP-networking, zowel draadloos als draadgebonden tussen meerdere locaties met QoS-inrichting van actieve componenten als routers en switches;
  • Advisering infrastructuur, netlijnbundels, GSM (data) abonnementen, uniform nummerplan, onderlinge data VPN-verbindingen en hosting co-locaties;
  • Rapportage, managementregistratiesystemen en begeleiding bij rapportage, interpretatie en beleidsmaatregelen tot procesverbetering;
  • Mobility-integratie, Unified Communications, flex werkplekken en thuiswerkoplossingen;
  • Onze 24-uurs helpdesk, een breed scala aan Telecom Services Managed Services diensten en uitgebreide SLA-contractmogelijkheden;
  • Een maatwerk Accountplan (periodieke afsprakenovereenkomst), transparante service ondersteuning volgens ons (WEB on-line Service Cycle) supportafhandelingsysteem;
  • Projectmanagement volgens een gedegen plan-van-aanpak-methode, waarin alle wederzijdse afspraken en programmering volgens een duidelijke planning zijn vastgelegd en die als leidraad dient voor de project administratie en documentatie;
  • De Telecom Services Academy met een uitgebreid cursusaanbod van beheer- , rapportage- , telefoniste (call center agent)- en gebruikers trainingen;
  • Kortom, efficiënte zorgcommunicatie zonder zorgen.

Enkele referenties: Aveleijn, Thuiszorg Service Nederland en Centrale Huisartsendienst Drenthe.